logo/
Lijst weergave
blokkenschema
article

Leesclub Makkelijk Lezen (Ten Boer)

Leesclub Makkelijk Lezen (Ten Boer)

elke maandag om 10:30 uur

Lezen is leuk. Samen lezen is nog leuker. Ook als je moeite hebt met lezen. Daarom is er de Leesclub Makkelijk Lezen. Ken je iemand die moeite heeft met lezen? Of heb jij moeite met lezen, maar wil je er wel graag beter in worden? Dan ben je welkom! Daarnaast krijg een boek cadeau. Aanmelden graag via tenboer@noorderpoort.nl of via 06 11616499.

Tickets & Info

Bibliotheek Ten Boer

Koopmansplein 9 9791 MD Ten Boer
Entree gratis