logo/
Lijst weergave
blokkenschema
article

Leesclub Makkelijk Lezen (Hoogkerk)

Leesclub Makkelijk Lezen (Hoogkerk)

elke dinsdag van 10:00 - 11:30 uur

Lezen is leuk. Samen lezen is nog leuker. Ook als je moeite hebt met lezen. Daarom is er de Leesclub Makkelijk Lezen. Ken je iemand die moeite heeft met lezen? Of heb jij moeite met lezen, maar wil je er wel graag beter in worden? Dan ben je welkom! Meedoen is helemaal gratis. Als je deelneemt en je bent nog geen lid van de bibliotheek, krijg je een gratis abonnement!

Tickets & Info

Bibliotheek Hoogkerk

Jan Ensinglaan 29 9744 GP Groningen
Entree gratis