Lunchconcert
Lunchconcert
vrijdag 3 juli 12:45 uur
Geniet deze zomer van een sfeervol lunchconcert op het monumentale orgel van de Martinikerk. Studenten van het Prins Claus Conservatorium verzorgen op vrijdagmiddagen een bijzonder concert van circa 45 minuten op een van de meest indrukwekkende orgels van Noord-Nederland.
Het eerste concert wordt gegeven door Annerieke van den Broek. Zij leerde zichzelf de eerste beginselen van het orgelspel aan en besloot op haar zeventiende orgellessen te gaan volgen bij Jurjan Lipke aan muziekschool Quintus in Kampen. Al snel werd zij toegelaten tot de vooropleiding van het Conservatorium Utrecht. Sinds 2022 studeerde zij daar bij Reitze Smits, en vanaf 2025 vervolgt zij haar opleiding aan het Prins Claus Conservatorium in Groningen bij Erwin Wiersinga en Sietze de Vries.
Tickets & Info
