logo/
Lijst weergave
blokkenschema
article

Leesclub Makkelijk Lezen - gevorderden

Leesclub Makkelijk Lezen - gevorderden

elke dinsdag van 09:30 - 10:30 uur

Lezen is leuk. Samen lezen is nog leuker. Ook als je moeite hebt met lezen. Daarom is er de Leesclub Makkelijk Lezen. Ken je iemand die moeite heeft met lezen? Of heb jij moeite met lezen, maar wil je er wel graag beter in worden? Dan ben je welkom! Meedoen is helemaal gratis. Als je deelneemt en je bent nog geen lid van de bibliotheek, krijg je een gratis abonnement!

Tickets & Info

Bibliotheek de Wijert

Van Ketwich Verschuurlaan 100 9721 SW Groningen
Entree gratis