logo/
Lijst weergave
blokkenschema
article

Leesclub Makkelijk Lezen

Leesclub Makkelijk Lezen

elke donderdag van 10:00 - 11:30 uur

Lezen is leuk. Samen lezen is nog leuker. Ook als je moeite hebt met lezen. Daarom is er de Leesclub Makkelijk Lezen.

Ken je iemand die moeite heeft met lezen? Of heb jij moeite met lezen, maar wil je er wel graag beter in worden? Dan ben je welkom! Meedoen is helemaal gratis. Als je deelneemt en je bent nog geen lid van de bibliotheek, krijg je een gratis abonnement!

Tickets & Info

Bibliotheek Lewenborg

Kajuit 4 9733 CA Groningen
Entree gratis